Tillgänglighet & Svarstid
24/7, tillgänglighet när det behövs som mest
Våra jouravtal innebär att våra konsulter med spetskompetens får gå upp mitt i natten om krisen väl har slagit till.
Alla behöver såklart inte ett jouravtal, men vi menar allvar med att finnas tillgängliga oavsett och anser att detta är grunden till en väl fungerande support.
Vi försöker alltid säkerställa en supportfunktion som kan ske per distans, antingen via etablerad fjärrsupport eller åtkomst till er IT via VPN. Detta innebär att vi ofta snabbt kan erbjuda både support utan dyra körda sträckor.
Service - det lilla extra
Vi ger oss inte, och diskuterar gärna med leverantörer
Service innebär i klartext, ett problem uppstår och vi får lösa problemet.
Vi har varit i samtal med Apples utvecklare, Microsoft specialister, Axis systemutvecklare, bara för att lösa våra kunders problem. Man kan trycka på knappar tills det att något fungerar, eller så gräver man tillräckligt djup för att förstå vad det är man trycker på. Vi vill veta vad det är vi trycker på.
Support & serviceavtal
Slipp bekymmer och google-sökningar
Våra avtal är anpassade helt efter era behov och de ska vara transparanta och förmånliga.
- Driftansvar där support ingår
- IT-övervakning där fel rapporteras per automatik till vår SOC
- Prioriterad hantering med kort inställelsetid
- Fjärrsupport
- Agera extern konsult vid större utamningar
Oavsett vilken typ av avtal ni väljer så spenderar vi gärna en extra intern timme med de fel ni upplever. Vi vill gärna att så få fel ska uppstå.